onsdag 21 januari 2009

Slapp cykla ner till skolan idag för pappa skjutsade mig ner och som första lektion hade jag programmering, vill höll på med koden string, och variabler , det va faktiskt roligt aja efter det så hade vi TUF, Jag och jens hade inget att göra för Fredrik (2x) va sjuka ... och efter det hade vi håla sen hade vi idrott och på idrotten att vi styrketest och det gick så där, och sen när vi slutade så väntade jag utanför idrottshuset för har inga pengar på mobilen så jag väntade tills pappa skulle ringa och han ringde typ 14.27 när jag slutar 13.40 :P, och han hade inte tid att hämta mig så jag fick gå upp till stan vid intersport för han fixade en läcka där och jag satt där utanför och tillslut orkade jag inte vänta så jag gick, men då hör jag någon vissla och det va pappa och då va kl typ 15.00 .. och ikväll blir det Semester Svenskar på tv4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar