måndag 23 mars 2009

Helgen

jahapp nu ska jag berätta vad jag gjorde i helgen.

Fredag : Ingen skola idag, så helgen började redan idag. Så jag drog ner till Jeppe typ kl 12.00 . aa sen kom Dennis och då gick vi ut och sen kom oskar. Typ några minuter senare så drar Dennis och Oskar till västerås , så jag och jeppe drar till Coop och köper chips,läsk och choklad för vi skulle kolla på film och det blev " Bruce den allsmäktige " , aja sen senare drar vi upp på stan , och då träffar vi våran gamla idrottslärare Ulrika . Vid Bussterminalen möter vi Emma , Jeppes syssling, och hon stod och väntade på sina kompisar ifrån Fjärdhundra. Lite senare så kommer hennes kompisar, Linnea,Stoffe och Mathilda. Så vi satt där och snackade för dom satt och väntade på sin buss...

Lördag: Idag har jag inte gjort särkilt mycket, typ suttit vid datorn hela dagen, och sen till kvällsmat blev det grillat :) aja efter jag hade ätit kollade jag på Robinsson 2009

Söndag: Jag drog till Jeppe idag igen, för han vill att vi skulle ut och fotografera, så vi cykla runt och tog lite picture.. aja efter det så drog vi hem till mig och la in alla bilder på datorn sen typ kl 20.00 cykla han hem till sig och jag började kolla på Wipeout efter det blev det " Beck i gudsnamn"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar